Back in town!

Well.. Kanske var att överdriva lite, har egentligen bara satt i sladden till modemet. 

Är alltså fortfarande kvar här i smålands mörka skogar i mitt hus sedan barnsben  -som jag för övrigt tycker väldigt mycket om förutom det faktum att är lite felplacerat, dvs. mitt ute i skogen-  och fördriver tiden med att vara allmänt social och jobba. Hör och häpna så har det faktiskt börjat trilla in lite jobb nu äntligen, har nog aldrig varit så glad över att åka till jobbet om mornarna. Trots att jag flyger som en vante mellan förskolor och äldreboenden, Gnosjö och Bottnaryd så trivs jag rätt bra. Det är varierande med olika arbetsplatser i alla fall varannan dag även om det kan vara lite snurrigt i huvudet av alla olika rutiner.

Under tiden jag varit frånvarande här i denna värld så har jag hunnit jobba, vara masjuk, shoppa och gå på två kalas. Det var väl ungefär den nödvändiga informationen om det. Call me if you wanna know more.

I helgen ser jag i alla fall fram emot att träffa lite vänner så jag hoppas att det önskemålet kan uppfyllas. Jag räknar även med att jag då har införskaffat ett årskort på Friskoteket och hunnit med att träna ett par gånger. Eftersom jag avslöjat det här så känner jag ju mig tvingad till att nu verkligen göra det, nu finns det liksom ingen återvändå, smart va?

Dagens frågetecken:
Finns det något mer otrevligt/läskigt/obehagligt än när kroppsdelar sover, och sen ska "vakna"?

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vad skönt att jobben börjar komma! kan ju inte vara så kul att inte veta säkert om man får jobba eller ej...

haha ja, jag var faktiskt ledsen över pulkaåkningen, men så är det ju, sveriges väder är ju inte det pålitligaste så att säga :) puss!

Postat av: Ida

Jag mår som en ballerina Martina! :-p Men du, är ni på väg upp snart eller vad händer? Har ni fastnat på vägen?? puss puss

2007-01-30 @ 14:05:31
URL: http://idans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback