Åh typiskt..

Ta det lugnt ute på vägarna idag mina vänner, särskilt mellan Gnosjö och Nissafors.
Lyssna på mig, för jag VET.
Sitter just nu hemma i Gnosjö och väntar på att min bärgningsgubbe ska ringa tillbaka så jag kan åka och möta honom vid bilen. Den dumma bilen som alltid sätter mig i knipa.
(läs - samma dumma bil som stannade mitt i korsningen och vägrade starta)
Så nu har har jag provat på att köra av vägen för första gången med, det var ju en mindre horribel upplevelse. Jag gjorde säkert alla fel som man kan göra, bromsade och försökte styra och sådär.
Jag vet att man lär sig hur man ska göra när man är på halkbanan och tränar men faktum är ju att jag körde av vägen där med.

Det som känns värst är nog ändå att jag ställer till med problem för stackarna på jobbet, eftersom det var dit jag var på väg. Förlåt. Och sen är det ju inte så kul om bilen har gått sönder, det vet jag ju inte än.
Jaja, jag är i alla fall okej om nån vill undra. Förutom att jag fryser om tårna.
Och btw, jag är helt impad av hur många snälla människor som hann stanna på den korta stunden jag stod där helt själv. Go Sverige. Kanske börjar vi mjukna lite och kanske till och med bli trevliga mot alla kända och okända i framtiden? Vi får väl hoppas det.

Under tiden som jag väntar så ska jag tröstäta lite choklad.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: kina

nejmen gumman - hur MÅR DU??? Jag skulle fan vart livrädd. Du skadade dig inte va? Gick det fort? åh, ta det försiktigt på vägarna!!! Love you

2007-01-18 @ 16:52:05
Postat av: sofie

Men Martina! Har du inte förstått att det är på vägen man ska köra...ne sorry skojar bara. Måste varit hemskt, ta det lugnt i fortsättningen hörru! Det finns ju bara en martina som dej och henne vill vi ju ha kvar! Pussochkram

2007-01-19 @ 10:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback